Komik på hög nivå!

Länge sen jag skrev här sist igen men den här veckan har det varit fullt upp. Jobbat fulla dagar varje dag utom onsdag då jag låg i feber på grund av den där ovärda vaccineringen. Kändes totalt onödigt att ta det över huvud taget. Det sas ju att den där pandemin skulle komma i oktober men jag har inte sett av den och inte märkt av den. Väldigt för mycket uppskriven av media, extremt likt Liverpool om nån frågar mig. Där födde jag ett nytt skämt ju :P

Vad är likheten mellan svininfluensan och liverpool fc?

Båda blev väldigt uppskrivna av media innan hösten men ingen av dom har nått förväntad nivå!

Jag ska nog bli stå-upp-komiker!

Nu sitter jag och laddar batterierna med en Coldplay-konsert i öronen och tar det allmänt lugnt för imorn blir det full fart igen. Träning 10.30-12.00 sen till jobbet så fort som möjligt och jobba till 15.00 förhoppningsvis om det inte är fullt med kunder då. 16.00 ska jag vara på södra för årets julfest med laget och får man se var kvällen tar vägen.

Idag blev man ju helt till sig med när man hörde CL-lottningen! Möta Milan med en viss Beckham i laget! Stort! Milan är ju inte det laget man vill möta men de ändå inte de värsta som man kunde fått möta.

Nu ska jag nog dra mig mot tvn och slänga på en film eller kanske lite Two and a Half Men.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0