Update

Är visst ett tag sen jag skrev här sist nu men har varit en hel del på sistone. Jobbade mycket förra veckan, mycket nya varor som har kommit nu. Bland annat Dynastars Sultan 80 och 85, ser ruskigt härliga ut! Bara en månad tills jag får testa dom. :)

I lördags var det avslutningsfest och det var mycket trevligt. Gratulerar Jacob, Armand och Stefan till priserna! Kan säga att festen gjorde söndagens träning lite tyngre än vad den skulle varit egentligen men tog mig igenom den i alla fall.

Igårkväll och nu ikväll har laget plockat höns ute hos Ektander och det är inte det roligaste man kan göra men det ger bra träning i armarna. Vaknade i morse av träningsvärken och kunde knappt somna om, känns kanon! Undrar hur det kommer kännas imorgon...

Måste ju även säga att jag är imponerad av Uniteds upphämtning idag. 3-1 till 3-3 är fint! I helgen möter de chelski och det är då det gäller eftersom de är de enda som utmanar om titeln. Så FOKUS nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0