Hata HTC!

Igår var det en trevlig dag! Var i Lkpg och shoppade lite och det är alltid nice. Blev nya inneskor och jeans och så lite småsaker. Köpte faktiskt en bok! "42 sms som har kommit helt fel" heter den och som titeln avslöjar innehåller den 42 sms som har skickats till fel person och skapat lite dråpliga situationer. Fick skratta en hel del när jag läste igenom den så kan rekommendera den.

När jag kom hem väntade en glad överaskning, min mobil var tillbaka från reparation. Drog igång den direkt och började fixa med inställningar som ändrats och så. Det tog väl iaf 20 minuter innan den var oanvändbar igen, samma fel som förut. Blir så jävla trött på skiten! Jättekul när man inte kan trycka på alla knappar som finns på displayen. Här kommer ett gratis tips: Köp aldrig en HTC Touch Diamond, den är kass! Aldrig mer HTC!




Kvällen spenderades med Simon och han visade mig en länk som till och med skulle få mig att kolla på nyheterna på tv. Där tror jag SVT har sin lösning för att få högre tittarsiffor.

http://www.jesper.nu/lankar/bilder/5255-franska_nyhetsankaret_melissa_theuriau/


Idag har jag jobbat några timmar på förmiddagen och nu i eftermiddag har jag kollat på fotboll. Såg första halvleken av cupfinalen men hej tråkig match så fastnade här istället i paus. Vad jag förstår står det fortfarande 0-0. Jäkligt tråkigt att city har lyckats vända 0-2 till 3-2 hemma mot Burnley med. Nu låter det föresten som det blev 1-0 AIK, hopp. Känns ganska betydelselöst om man tänker på vilken match som spelas i England imorn, nervositet^2!

Ska väl se slutet på den där matchen nu när den bör ha öppnat sig lite.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0