Badboll :)

Då var det söndag igen, tycker veckorna går ganska fort nu faktiskt. Snart är det väl jul och grejer.
Helgen har varit helt okej. I fredags var det lugnt. På eftermiddagen var jag i Vadstena hos mormor en stund och sen på kvällen satt jag hemma och försökte ta mig igenom filmen Looking For Eric men jävlar vad dålig den var. Enda som var bra i filmen var de korta sekvenserna man fick se från United-matcher när Cantona spelade, då var det gåshud.

Igår till skillnad var det full fart. Jobbade 10-13 och det var inte många lugna stunder i butiken, väldigt mycket kunder för att vara såhär tidigt på säsongen. Kul! Efter jobbet åkte jag till hem och spelade match mot Väderstad. Det var årets a-lag mot spelare som har spelat i VIK tidigare. Kan säg att vårat lag torskade men vi hade bara fyra spelare som fortfarande är aktiva. Resten var av det äldre gardet och inte i sitt livs form. Men men efter matchen gick vi vidare till klubblokalen och käkade tacos och såg på fotboll. Sunderland-Liverpool så jag var inte helnöjd men Sunderland vann ju och deras mål var ju ganska komiskt så det blev ganska kul ändå.

Det är ju extra kul att det är ett poolmärke på badbollen och att det är en scouser som slår in den på planen. Hahaha! Läste dock i Peter Wennmans krönika på aftonbladet att målet borde dömts bort men det visste ju inte domarn så och så långe det inte händer United är det kul.

Vi blev kvar i klubblokalen till niotiden då skjutsade jag in mina bröder och några till till Mjölby. Kvällen avslutades med att jag och Simon satt och såg Ica Age 3. Den är faktiskt riktigt kul ibland och roligaste är nog när dem har en flygödla som stridsplan.

Idag har jag inte gjort mycket bara typ ätit och suttit vid datorn. Får se om jag kommer härifrån idag och gör nåt vettigt men tror det kan vara ganska höga odds på det. Borde väl kunna hitta nåt bättre att göra!
Aja, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: sofia

Nej, roligast i Ice Age 3 är lätt Buck! okej, jag har inte sett hela men av det jag sett... Han är ju klockren på alla sätt och vis

2009-10-20 @ 21:41:25
URL: http://sofia06.blogg.se/
Postat av: Bloggaren

Ja men det är ju han som styr flygödlan! :P

2009-10-20 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0