Tantrum

Ny kväll med Champions League idag och det är alltid trevligt även om den här omgångens viktiga match spelas imorn. Sitter och kollar på FC Badboll - Olympique Lyonnais just nu och Lyon känns faktiskt ganska heta. Man borde kanske spelat en peng på dem. Kul att både Barcelona och Inter ligger under i skrivandets tid föresten!

Dagen har varit riktigt lugn. Inget jobb idag så istället har det kollats på mycket serier, nästan alla dom nya avsnitten som kom idag var riktigt bra! Nån som har sett en läsk som heter Tantrum i Sverige? I såna fall skulle jag vilja veta var så jag kan köpa den. Kolla på nya How I Met Your Mother så vet ni varför! Såg även Roast på Berns från igår och vem fasen var hon den där Frode eller vad hon hette? Helt dum i huvet verkade hon! Inte rolig nånstans och jag stängde nästan av efter att hon hade babblat en stund. Men som tur var får dom ju inte prata så länge så jag stog ut. Tyckte dock han Fredrik Andersson var riktigt kul, skön kille!

Satt även en stund förut och hjälpte mamma och pappa att komma på frågor till en tipspromenad i helgen men mina frågor dög inte. Jag tyckte dom skulle fråga hur stor accelerationen vid fritt fall är i Sverige men det var tydligen för svårt. Då föreslog jag att dom skulle fråga om ljusets hastighet i vakuum men det var för svårt det med tyckte dom och sen dög inte ens hur stor elementarladdningen är och struntade jag i att hjälpa dom för det blev inget kul.

Fan nu gjorde badbollarna 1-0 och btw har Inter hunnit utjämna i Milano nae fan för Dynamo gjorde 2-1 nu! Aja får se hur det slutar, jäkla Arsenal leder tydligen också.

Imorn blir det jobb hela eftermiddan sen käk med folket på jobb efteråt så jag missar United och det känns inte underbart men får fixa nån slags live-uppdatering. Dom spelar i Moskva mot CSKA och jag satt förut och kollade på ett klipp med fina bilder från United senaste besök i Moskva. Låter klippet avsluta dagens inlägg. NJUT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0