Vendredi

Ledig även idag men idag har jag inte bara suttit framför datorn som jag brukar. I förmiddags var jag i Mjölby en sväng och handlade och när jag kom hem blev det att laga mat direkt. Efter det blev det dock en stund framför datorn. Kollade på Jeff Dunhams nya tv-serie där han gör lite småsketcher med sina dockor och så letade jag lite efter en ny router. Fick nämligen brev från försäkringsbolaget om att jag får lite pengar för min knäskada i somras och det är ju inget roligt att spara! Menmen jag satt iaf inte vid datorn så länge för jag var tvungen att dammsuga huset och det tar ju sin lilla tid. Nu ikväll har jag varit i idrottshallen i Väderstad och spelat fotboll, innefotboll är så jäkla roligt! Kom hem precis nu så jag hann se att Niklas åkte ur Idol. Var riktigt kul med tjejerna som blev helt galna när Jihde sa hans namn. Hoppade omkring och slog på varandra. Hahaha. Det kallar jag engagemang! Typ som den där Palm förra året, usch.

Nu tror jag att jag ska se nån film, kanske Public Enemies eller The Taking of Pelham 1,2,3. Får se.

Föresten Melissa Horns nya album är rätt bra faktiskt. Lyssna! :) http://open.spotify.com/album/1YecbRHvwtF6mu08slHB31

Här är en rätt kul grej med. Jag brukar aldrig ha svårt att förstå engelska men här får man verkligen koncentrera sig!


Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: S

Har ju sagt hela tiden att hon är bra...!

2009-10-24 @ 06:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0