Vill ha snö!

Helgen tänker jag inte nämna, den blev så förbannat dålig så usch bara!

Nu börjar min abstinens sätta in ordentligt igen, det MÅSTE komma snö snart. Jag vill åka skidor! Det drar i benen när man går på jobbet och ser alla skidor och pjäxor och stavar och hjälmar och för att göra det hela värre har vi alltid nån skidfilm rullandes på tvn också. Det gör ont. Och dum är ju jag som satte mig med Simon häromdagen och kollade på bilder på tidigare års resor till Österrike, som om det skulle hjälpa. Längtan till snön och skidbackarna blev bara större! Som tur är blir det en sväng upp till Lindvallen redan i början av December och vad det ska bli skönt! Även om det är Sverige och inte de bästa backarna så är det i alla fall skidåkning och så ska jag få testa massa olika skidor med så det gör det skitkul.

Men jag tänkte att jag lägger upp några av bilder som jag och Simon satt och kollade på. Vill man inte till Alperna när man ser dom tkr jag man är lite skum. NJUT!


Carl flygerLars hopparCarl med maskSkugga i snöSolBergFolketArvid flygerJagMoln

Jägermeister

Usch vad det kryper i benen bara jag ser några av dom där. Vill åka nu! Abstinens!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

fan vad fint det skulle vara med österrike då!

2009-11-03 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0